Vyhledat:

innogy spouští nový zákaznický portál innosvět

  • Přehled všech odběrných míst, sjednaných produktů a služeb u innogy
  • Méně papírů – dokumenty a detaily ke smlouvám na jednom místě
  • Graf spotřeby a nákladů

 

Zákazníci innogy budou moci od začátku prázdnin využívat pro online správu dodávek energií a související dokumentace zbrusu nový zákaznický portál innosvět. Novinka nahradí dosavadní internetovou aplikaci innogy24. Přístup do portálu naleznou zákazníci tak jako dosud na domovské stránce webu innogy.cz a nově se ke svému účtu mohou přihlásit na adrese innosvet.cz.

„Za dobu fungování innogy24 nastal obrovský pokrok v dostupných technologiích. Výrazně se změnilo také chování lidí na internetu, daleko více nyní využívají mobily. Proto jsme vloni vytvořili aplikaci innosvět, která si rychle získala velkou oblibu. Teď spouštíme nový zákaznický portál stejného názvu, který spojuje všechny možnosti a funkce aplikace, ale nabízí ještě něco navíc,“ řekl David Konvalina, ředitel innogy pro maloobchod a marketing.

Zatímco starý název innogy24 odkazoval hlavně na nonstop dostupnost zákaznického účtu z domova, innosvět zákazníkům innogy otevírá úplně nové možnosti. „Z našich průzkumů vyplynulo, že lidé od svého zákaznického účtu očekávají více funkcí, více informací, větší přehlednost a snadnou obsluhu. To jsou všechno atributy, na které jsme se při vývoji nového zákaznického portálu zaměřili,“ řekl D. Konvalina.

Nový portál zajistí zákazníkům přehled o jejich odběrných místech a sjednaných službách, o veškerých požadavcích nebo reklamacích a samozřejmě na jednom místě sdružuje všechny dokumenty ke smlouvám, včetně elektronických faktur.

Úplnou novinkou je zobrazení grafu spotřeby a nákladů. „Spotřebu plynu nebo elektřiny v grafu si dosud mohli zobrazit pouze uživatelé naší aplikace innosvět. Od starších zákazníků jsme ale často slyšeli, že se jim to moc líbí, ale na malém displeji telefonu graf špatně vidí. Vyšli jsme jim proto vstříc a graf jsme přidali do zákaznického portálu. Aplikaci i portál innosvět budeme dále rozvíjet, už na podzim chceme přidat další zajímavé funkce,“ dodal D. Konvalina.

Oproti starému systému je nový innosvět přístupný také pro návštěvníky, kteří nejsou zákazníky innogy. Lidé, kteří energie od innogy neodebírají, si díky tomu mohou snadno prohlédnout, jak se innogy o své zákazníky stará a jaké produkty a služby jim nabízí.

Komentáře

  1. Katka napsal:

    Dobrý den,
    dostala jsem od Vás sms, ve které uvádíte čísla mých faktur za elektřinu a plyn, s tím že je najdu na tomhle portálu. Předpokládala jsem,že do vyhledávače dosadím čísla faktur a ony se mi objeví. Dále-elektronická faktura od jiných firem znamená,že ji dostanu na svůj email.Taky se tak nestalo. Napište, prosím,jak se dostanu ke svým fakturám,příp. je zasílejte na můj email.
    Děkuji,km

    • Smieja napsal:

      Dobrý den, nechápu to , protože já jsem Vám žádnou sms neposílal a na našem webu žádné své faktury nenajdete. Vůbec se těmito věcmi nezabýváme.Smieja

  2. Vratislav Zukal napsal:

    Dobrý den,potřebuji prosím dojednat slevu na dodávku plynu na odběrném místě domáctnost číslo zákazníka 9512090619. Odběrné místo EIC 27ZG600Z04106403. Omlouvám se ale počítač mi vyhořel přepětím v síti a veškérá data jsem stratil, pošlete smluvní a technické podmínky na email který ovádím dole.Děkuji za vyřízení.

  3. Hana Mikešová napsal:

    Dobrý den,
    prosím o dojednání nižší částky za plyn,který na odběrném místě EIC 27ZG200Z00986694 neodebírám.Přestěhovala jsem se do domu s pečovatelskou službou.Objekt v Tupadlech 123 je již 2.rok trvale neobydlený,(v posledním vyúčtování byla spotřeba 0 kWh),netopí se tam.Z mého důchodu nejsem schopná zaplatit tak vysokou částku.
    Děkuji moc za pochopení mé situace a omlouvám se,že jsem se neozvala dřív.
    Hana Mikešová
    z.č. 9510258458

    • Smieja napsal:

      Dobrý den paní Mikešová, my jsme web který uveřejnil jejich článek, pokud potřebujete něco řešit musíte buď přímo na firmu a nebo na jejich firemní web.
      S pozdravem
      Smieja

  4. Rozalie Michalíková napsal:

    Odeslal jsem samoodečet plynoměru na gasNet,včetně foto plynoměru a tento mi hned druhý den tento odečet zamítl,bez oddůvodnění.Jak mám dále postupovat.Smlouvu mám s vámi uzavřenou 24.10.2021.S pozdravem Michalíková

    • Smieja napsal:

      Dobrý den paní Michaliková, my jsme web kde firma innogy umístila svůj článek. Takže veškeré problémy musíte řešit s firmou innogy ale z toho co jste napsala je jasné že jste to poslala na špatnou adresu. Firma innogy má adresu http://www.innosvet.cz. . Pro Vaší jistotu si zkontrolujte kdo je Vaším dodavatelem plynu.
      S pozdravem
      Smieja

  5. Hana Beranová napsal:

    Dobrý den,jsem vašim zakaznikem potřěbuji pomoct z vyučtovánim od X-Energi za minulé období,volala jsem tam několikrát,vždy se vymlouvají,že mi to pošlou,nahlásila jsem konečný stav 20.řijna,tak jak vám,nemůžu dostat vyučtování za období 2020-21,prosim o pomoc. Děkuji Beranová

    • Smieja napsal:

      Dobrý den paní Beranová, my jsme web kde si firma innogy dala svůj článek. S tímto problémem se musíte obrátit přímo na jejich pobočku a nebo zkusit jít na stránky .www.innosvet.cz , pevně věřím že Vám dobře poradí. Smieja

  6. Jana Klimešová napsal:

    Dobrý den, telefonicky jsem už dávno rušila dodávku elektřiny a Vy jste mi poslali POTVRZENÍ ZAHÁJENÍ DODÁVKY , zák.č, 9611313527, proto Vás znovu žádám o zrušení, jelikož už jsem od 24.11.2021 u jiného dodavatele.
    Děkuji a přejí krásný den
    Jana

    • Smieja napsal:

      Dobrý den paní Klimešová , my jsme web kde si firma innogy umístila svůj článek proto Vás žádám obracejte se přímo na firmu innogy a nebo na jejich web o kterém se v tomto článku píše.
      Smieja

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *