Page 27 - 2016_04
P. 27
ENER GIE K OLEM NÁS/ 25
Ohlasy několika vystavovatelů
Na českém trhu fungujeme od roku 2012, expozice Návštěvnost v Brně byla jako tradičně dobrá. Brno si totiž
v Brně se každým rokem od té doby rozrůstá. drží standard, ať je krize či není. A když trh šlape, tak je
Prezentujeme stále více strojů, neboť si zákazník na nás pořád plno. Každý rok míváme na veletrhu běžně na dvě
už zvykl a rád za námi sem přijede. Rok od roku máme stovky jednání a snažíme se představovat techniku. Letos
větší návštěvnost, o veletrhu v Brně si totiž vedeme jde zejména o stroj, který získal zlatou medaili. Navíc jsme
statistiku s konkrétními dotazy na stroj. Zájemci nás se zde setkali s dealery nejen z Česka, ale i z ostatních
totiž navštěvují už s výkresy a požadují naše produkty. zemí. MSV v Brně patří v Evropě k nejlepším svého druhu
Firma byla na veletrhu velice spokojená. Dokonce jsme z hlediska návštěvnosti.
prodali jeden stroj zákazníkovi ze Slovenské republiky
v hodnotě asi 180 000 euro. A to právě na technologii, Marek Hala,
kterou nám ukázal na výkresech. vedoucí prodeje CNC divize, Tajmac. ZPS, a. s.
Stanislav Kovanda,
obchodní manažer, Yamazaki Mazak Central Europe
Rekordní počet 477 registrovaných návštěvníků na
konferenci o 3D tisku ukázal, že české podniky toto
téma opravdu zajímá. Také v celoevropském měřítku
Patříme k pravidelným účastníkům MSV, důkazem toho se jednalo zřejmě o dosud největší konferenci svého
je i vysoká návštěvnost v naší expozici. Letos jsme změnili druhu. Pozornosti se těšil i první ročník konference pod
majitele a zařadili jsme se do společnosti největších firem názvem Fórum průmyslové robotiky, přišlo na něj na
na světě. Tím byl pro nás veletrh jakousi novou záležitostí. 120 registrovaných návštěvníků. Téma tzv. kooperativní
Navštívili nás nejvyšší představitelé firmy z Číny, se kterou robotiky je obrovský trend. Vsadil bych se, že za rok zde
jsme se sloučili. Se svou účastí jsme byli spokojeni a sami na MSV uvidíme desítky kooperativních robotů, tak jako
zákazníci se přesvědčili, že jsme silnou firmou a prakticky jsme to před třemi lety mohli predikovat u 3D tiskáren.
se nic nemění směrem k zákazníkům. Musím říci, že
veletrh má letos vyšší úroveň než minulý ročník. Jan Homola,
organizátor odborných fór, vydavatelství Nová média
Stanislav Růžička,
vedoucí oddělení Marketing a propagace, Žďas, a. s.
Stánek Svazu sléváren je co do plochy největší za dobu
existence veletrhu FONDEX, máme tu 16 členských firem.
Rádi jsme do Brna přijeli, abychom mohli představit Také v okolí samostatně vystavují firmy, které jsou našimi
naše novinky dlouhotočných soustružnických automatů. členy. Chtěli jsme průřezově ukázat, kam se posunul náš
Návštěvnost byla ještě lepší, než jsme předpokládali. obor. Přestože se jedná o ryze tradiční řemeslo, které
Do naší expozice přicházeli zájemci, kteří věděli, o co se vychází z lidského umu, tak i u nás se projevují novodobé
jedná. Zájem byl velký, pro firmu byl veletrh úspěšný. Pro trendy, jako je dnes již dost často zmiňované téma
nás slouží k tomu, abychom navazovali nové kontakty, Průmysl 4. 0. V poslední době se ve slévárnách ve velké
což se nám podařilo. Přijeli i zájemci ze zahraničí, nejvíce míře zavádějí informační a řídicí systémy s tím, jak roste
ze Slovenska a Rakouska. tlak na množství odlitků, termín a kvalitu.
Pavel Kunert, Josef Hlavinka,
obchodní zástupce, Alfleth Engineering, s. r. o. výkonný ředitel, Svaz sléváren ČR
4/2016 ENER GIE K OLEM NÁS